reklama

Ing. Karol Martinka: Chcem prehovoriť o škandáloch, ktoré by Slovákov mohli zaujať

Moje meno sa spája najmä s pomenovaním privatizér. Písať budem o tom, ako sa na Slovensku obchoduje s akademickými titulmi či diplomatickými pasmi, ako sa dá za peniaze všetko kúpiť a ako právo slúži iba úzkej skupine vyvolených

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

"Volám sa Karol Martinka a moje meno sa najmä spája s účelovým vnímaním a mediálnou skratkou "Mečiarovský privatizér". Tak na rozdiel od iných privatizérov z tejto doby, nie som premiér iného štátu, ani zahojený dôchodca, ktorý vlastnil jeden z najväčších petrochemických podnikov v strednej Európe. Samozrejme, že najmedializovanejším prípadom okolo mojej osoby bola privatizácia Piešťanských kúpeľov. Ako to však s Piešťanskými kúpeľmi skutočne bolo počas mojej éry a ako to dopadlo, však už nikto nemal záujem písať. Nikdy som nič netuneloval, ani nikoho neokradol. Možno preto som takmer na mizine a terčom neustálych osobných útokov smerujúcich najmä na moje deti. Zrejme aj preto, lebo som mylne veril v "čo Boh spojil, človek nerozdelí".

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dôvodov, prečo som sa rozhodol založiť tento blog je viacero. Hlavným z nich je moje rozhodnutie postupne informovať občanov našej republiky o skutočnostiach, o ktorých nemajú ani len tušenie. Budem tu postupne uvádzať informácie, ktoré budú odkrývať zákulisné hry „mocných“ v rôznych etapách vývoja samostatnosti našej republiky, tým pádom bude reč aj o politike, mafii až po rozkrádanie štátneho majetku rôznymi formami. Rozhodol som sa písať o týchto veciach preto, lebo to považujem za službu celej našej spoločnosti, ktorej „mocní“ dlhujú strašne veľa. Všetky informácie, o ktorých budem písať, sú pravdivé a veľmi ľahko overiteľné a preukázateľné.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nepochybujem, že v očiach našej spoločnosti som vnímaný v absolútne negatívnom svetle, ktorý na mňa úplne účelovo a klamlivo nastavili naše médiá. Drvivá väčšina vecí, ktoré o mne médiá popísali, sú však nepravdivé a ani tie najzákladnejšie skutočnosti a informácie si „renomovaní“ novinári nemali záujem, či len snahu, overiť. Aj preto som sa rozhodol blogovať, aby si každý, kto má záujem, urobil na mňa a moje názory, či informácie, vlastný a neskreslený názor.

Vďaka svojej minulosti a kontaktom som získal informácie, o ktorých som presvedčený, že budú predmetom záujmu širokej slovenskej verejnosti. Keďže budem písať o časovo veľmi dlhom období a množstve prípadov, je len ťažké vybrať, kde začať. Rozhodol som sa, že začnem od konca, pretože sa ma to osobne týka. Závažnosť situácie totiž nespočíva len v uvádzaní „neželaných“ faktov, ale v tom, že všetko, čo som doteraz urobil a čo všetko som sa pri tom dozvedel, viedlo k tomu, že pravdepodobne organizovaná zločinecká skupina usiluje nielen o môj život, ale aj o život posledného člena mojej rodiny, ktorý mi po tragických rodinných udalostiach zostal. Syn Filip celú situáciu ťažko nesie. Netreba sa tomu čudovať po tom, ako tragicky prišiel o svojmu matku Blaženu a brata Karola. Tieto skutočnosti boli vždy široko medializované. Súčasné vyhrážky nielen mne a Filipovi, ale aj ďalším mojim známym sú podrobne zdokumentované a uložené v notárskej úschove v Rakúsku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mrzí ma, že spoločenská zmena v roku 1989 priniesla hlavne to, že dnes všetkému vládnu peniaze. Za peniaze si kúpite čokoľvek, nielen vraždu ako vidno na tragickom prípade novinára Jána Kuciaka. Z mojich skúseností viem a chcem písať o tom, že si stredoškolsky vzdelaný človek môže za 6.000 eur kúpiť vysokoškolský diplom na počkanie a kto s tým vo veľkom obchoduje, za aké peniaze vedia ľudia zohnať diplomatický pas, že mnohí „podnikatelia“ ryžujú na krátení daní a praní špinavých peňazí za asistencie štátnych orgánov. Budem hovoriť aj o istej policajnej konfidentke a jej vzťahu k obchodovanie s orgánmi, na príklad so ľudskými žilami.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zmienim sa aj o stave vymožiteľnosti práva na Slovensku pre zahraničných investorov, ktorý sa neustále zhoršuje. To súvisí aj s arbitrážnymi konaniami štát versus zdravotné poisťovne alebo EuroGas, pri ktorých zo štátneho rozpočtu zbytočne, ak nie priamo účelovo tiekli peniaze do súkromných rúk, kauzou Devín banky a "deblokáciou" ruského dlhu, kde takisto neoprávnene pošpinili moje meno. Nechcem vynechať ani škandalózne ututlanie skutočných príčin banských nešťastí na Slovensku, kde zomierali baníci pre profit pár vyvolených a podplatených politických špičiek. Doteraz sa nikto ich pozostalým neospravedlnil a ani nemal v úmysle im povedať skutočnú a najmä zbytočnú príčinu smrti ich otcov, synov, bratov či manželov. Som si istý, vážení čitatelia, že budete ešte šokovaní.

Karol Martinka

Karol Martinka

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tento blog sa snaží, na základe reálnych skutočností a udalostí, ktoré sa skutočne stali, poukázať na zákulisné hry, politiku, mafiu a rozkrádaní štátneho majetku na Slovensku a na to, ako naša spoločnosť (ne)funguje. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu