reklama

Na Slovensku vybavíte za peniaze všetko, falošné pasy, tituly, výpovede, dôkazy na súdoch

Z toho, čo píšem je jasné, že na Slovensku existuje cenník, podobne ako povedzme, v kaderníctve, no jeho položkami sú vybavenie potvrdenia invalida na auto, diplomatický pas, vysokoškolské skúšky, či priamo tituly.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Po poslednom blogu z viacerých strán, dokonca aj z novinárskych obce, sa ma pýtali, odkiaľ mám informácie z prostredia nemeckej politickej špičky. Každému mu odpovedám, že všetko ohľadom mojich kontaktov môže objasniť Mikuláš Dzurinda. Pri jednom z našich dávnych stretnutí mi povedal, že si ma pamätá ako človeka, ktorý doviedol na Slovensko predsedu nemeckej CDU Lothara Spätha. O jeho priazeň sa vtedy bil Ivan Čarnogurský s Vladimírom Mečiarom. To nie je žiadna novinka, navyše to bola medializovaná informácia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes chcem písať o tom, čo som už pred rokom naznačil na svojom facebookovom profile, o obchodovaní s vysokoškolskými titulmi, zneužívaní mladých dievčat na prostitúciu a o vybavovaní rôznych trestných oznámení. Mechanizmus je jednoduchý. Mladé a pekné dievča príde do Bratislavy študovať, no nemá peniaze a ani kde bývať. Istá žena, navonok dôveryhodná osoba, jej požičia peniaze. Dievčina ich minie a keď dôjde na splácanie, musí si ich odrobiť najstarším remeslom na svete, teda vlastným telom. Mladý muž študuje na vysokej škole, aby spravil radosť rodičom. Nepotrebuje to, lebo má vlastný a výnosný IT biznis, spolupracuje okrem iného aj s TASR, ale chce urobiť blízkym radosť. Nemá čas na učenie, no skúšky musí absolvovať. Obráti sa na nám už známu dámu, tá mu za niekoľko stoviek eur skúšku vybaví a za niekoľko tisíc eur aj vysokoškolský diplom. Ten navyše získala aj minimálne jedna z (ne)dobrovoľných kňažiek lásky pre solventných klientov, dajme tomu, že sa volá Silvia. Alebo iný príklad.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ste lekár, urobíte priestupok počas šoférovania a hrozí vám vysoká pokuta? Nuž, obrátite sa na dotyčnú dámu a polícia prižmúri oko, no na jej účte pristane mastný bakšiš. Lenže nič nelegálne v živote nie je zadarmo. Každý jeden zo spomínaných ľudí sa stane automaticky vydierateľný a z jej spárov už neujde. Táto dáma, povedzme manažérka istého bratislavského rádia, si takto ľudí získava rôznymi službami, potom ich vydiera a musia jej robiť akékoľvek protislužby. Má kontakty v Policajnom zbore a na prokuratúre, tie využíva na zastrašovanie ľudí a na to, aby dosiahla aj ich krivé výpovede na polícií a na súdoch. Ak sa jej niekto nechce podvoliť, urobí s ním poriadok. Nechceš vypovedať? V poriadku, vieme, že chodíš autom a pokojne sa môže stať, že stretneš kontrolu a v aute ti nájdu drogy. Každý si radšej rozmyslí, či jej vyjde v ústrety alebo nie, pokojne aj v protiprávnom konaní. Z toho, čo píšem je jasné, že existuje cenník, podobne ako povedzme, v kaderníctve, no namiesto obyčajného strihu „na havla“ alebo dámskej trvalej, sú položkami vybavenie potvrdenia invalida na auto, diplomatický pas, vysokoškolské skúšky, či priamo tituly.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Spomínaná pani vytvorila sieť, v ktorej strede sedí ako pavúk, striehnuci na korisť. Tou som sa stal momentálne aj ja. Okolo mňa a mojich blízkych sa krúti táto, nebojím sa povedať, zločinecká organizovaná skupina. S jediným cieľom, aby ma obrala aj o to málo, čo mi zostalo a doslova ma zničila. Navádza ľudí z môjho blízkeho okolia pod vyhrážkami na krivé výpovede a v "akože dobrom" upozorňuje telefonátmi, esemeskami a neštíti sa akéhokoľvek klamstva. Volá napríklad z tohto telefónneho čísla 09*0303508. Môjmu okoliu oznamuje, aby sa so mnou nestýkalo, lebo má kontakty na políciu, NAKA a dokonca tvrdí, že aj na Generálnej prokuratúre urobia to, čo povie. Všade sa chváli, že preto, lebo jej najlepší kamarát je bývalý šéf SIS Ivan Lexa. Zabudla však, že ja mám kontakty na napríklad na Donalda Trumpa, lebo môj osobný priateľ je náčelník Apačov Inčučuna, otec legendárneho Winnetoua. Dôverne sa vám musím priznať, že kontakt mi na neho dal Karl May zvaný Old Shatterhand. Žarty však dávam nabok, až takú zábavu nemám.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mojim blízkym sa vyhráža ublížením na zdraví a v zmysle toho som podal trestné oznámenie 12.septembra 2018 nielen na Slovensku, ale aj v Rakúsku. Oboznámil som o celej situácií listom aj ministerku vnútra D.Sakovú. Súčasné vyhrážky nielen mne a môjmu synovi Filipovi, ale aj ďalším mojim známym sú podrobne zdokumentované a uložené v notárskej spoločnosti Brandstätter & Mayerhofer OEG. V Rakúsku sú tieto informácie v bezpečí. Chcel som ich uložiť aj na Slovensku, no známy notár ma upozornil na to, že citlivé dokumenty u nás často záhadne miznú, prípadne miesto ich uloženia postihne nečakaný požiar. Na Slovensku je to proste tak.

Pokračovanie nabudúce. Písať budem napríklad o tom, ako ma dve nemenované ženy navádzali na ublíženie na zdraví mojej exmanželky Jany Martinkovej aby som neprišiel o majetok, na ktorý si robí nárok.

Karol Martinka

Karol Martinka

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tento blog sa snaží, na základe reálnych skutočností a udalostí, ktoré sa skutočne stali, poukázať na zákulisné hry, politiku, mafiu a rozkrádaní štátneho majetku na Slovensku a na to, ako naša spoločnosť (ne)funguje. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu