reklama

Ing. Karol Martinka: Čo má spoločné Edita V. so ženou obvinenou z vraždy Kuciaka?

Alena Zsuzsová mala byť objednávateľkou vraždy Jána Kuciaka, strelcom mal byť Tomáš Szabó, jeho šoférom Miroslav Marček a sprostredkovateľom celého činu Zoltán Andruskó. Čo má spoločné Edita V. so ženou obvinenou z vraždy Kuciaka?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dňa 14.10.2018 v nedeľu som mal stretnutie v Trenčianskych Tepliciach. Stretol som sa tam, okrem iného, s človekom blízkym cudzineckej polície z Dunajskej Stredy. Ten mi povedal šokujúcu informáciu. Dozvedel som sa, že vraj existuje úzky priateľský vzťah medzi Editou V., ktorú som spomínal vo svojich blogoch (Na Slovensku vybavíte za peniaze všetko, falošné pasy, tituly, výpovede, dôkazy na súdoch a Ako v súdnych procesoch medzinárodná organizovaná zločinecká skupina), s Alenou Zsuszovou, obvinenou z vraždy novinára Jána Kuciaka a jeho snúbenice Martiny Kušnírovej. Čo je na tom to pravda?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Skúma polícia aj tento vzťah? Skúma ich vzájomné telefonáty? Aj keď sa telefonovalo z kariet, ktoré sú buď na falošné mená, alebo sú kradnuté, ktoré som už spomínal v predošlých blogoch. Vedia o tom to novinári? Vie o tomto ministerka vnútra Ing. Denisa Saková, PhD.? Ako rieši pani ministerka moje písomné oznámenie, prevzaté ministerstvom 12.9.2018?

Polícia, NAKA a generálna prokuratúra nevedia o tomto nič? Skúmajú to? Hrala nejakú úlohu Edita V. v tejto kauze? Prečo navštívila Edita V. generálneho riaditeľa TASR? Mne je známy dôvod metód vydierania a viem, že z čoho môže mať TASR obavy. Preto by som v najbližších dňoch chcel informovať predsedu správnej rady TASR, ktorého poznám od roku 1994 ako človeka, ktorý sa určite nenechá vydierať Editou V.. Tá okolo seba vytvára zdanie konfidentky-spolupracovníčky polície. (Dňa 19.10.2018 som ho informoval o mojich poznatkoch ktoré mám ohľadom TASR a ktoré ju priamo alebo nepriamo môžu poškodiť)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tiež by ma zaujímala úloha ďalšej ženy Alžbety T. v tejto celej trestnej veci. A tiež mi nie je jasné, prečo občianka rakúskeho štátu Jana K.M. kontaktovala Editu V.. Zároveň ma zaujímajú vzťahy a prepojenia Mariána Kočnera s niektorými významnými predstaviteľmi mediálneho priestoru na Slovensku:

https://domov.sme.sk/c/20563432/reznik-mal-nicholsonovej-pomoct-kocnerovi-aj-basternakovi.html

O ďalších zaujímavostiach a nových poznatkoch, pre verejnosť neznámych, budem informovať v ďalšom blogu. Taktiež sa budem v budúcom blogu venovať niektorým vyšetrovateľom polície, ktorí pôsobia, nazvime to, na ulici s názvom napríklad ,,chutného ovocia". 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

S Editou V. je už spojených toľko ludí že v policajnom jazyku sa tomu hovorí "medzinárodná organizovaná zločinecká skupina".

PS: Viacero ľudí a diskutérov tvrdí, že SME obmedzuje mojim blogom čítanosť.

Karol Martinka

Karol Martinka

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tento blog sa snaží, na základe reálnych skutočností a udalostí, ktoré sa skutočne stali, poukázať na zákulisné hry, politiku, mafiu a rozkrádaní štátneho majetku na Slovensku a na to, ako naša spoločnosť (ne)funguje. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu